logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Eko-kalkulator
25.09.2008
Tematy: Wydarzenia

Eko-kalkulator



Aby zneutralizować skutki codziennego dojazdu do pracy samochodem należy posadzić 3 drzewa, a autobusem – 1 drzewo. Fundacja Aeris Futuro udostępniła internetowy kalkulator, który pozwala sprawdzić jaki wpływ na środowisko ma prowadzony przez nas styl życia.

Po uruchomieniu kalkulatora trzeba wprowadzić dane, jak np. wiek pojazdu, rodzaj używanego paliwa, czy ilość przejeżdżanych kilometrów w wybranym okresie czasu.

– Aplikacja uwzględnia nie tylko tradycyjne środki lokomocji, ale również umożliwia przeprowadzenie symulacji dla komunikacji kolejowej oraz lotniczej. Dostępna jest też opcja obliczeń dla biura oraz różnego rodzaju wydarzeń, jak np. festiwale, konferencje, a nawet imprezy rodzinne – mówi Sławomir Jucha, kierownik Działu Kreacji w Grupie Adweb, która skonstruowała to narzędzie.

W tym celu należy podać m.in. ilość zużywanej energii, gazu oraz wody, powierzchnię biura, a w przypadku imprez – liczbę uczestników, wydrukowanych materiałów, a nawet rodzaj serwowanych posiłków. Na podstawie wprowadzonych danych, kalkulator określa stopień generowanego przez nas zanieczyszczenia środowiska oraz wyświetla informację na temat sugerowanej liczby drzew, którą należy posadzić w celu zneutralizowania skutków.

Z poziomu kalkulatora można przejść na stronę umożliwiającą przekazanie bezpośredniej dotacji, która przeznaczana jest przez fundację Aeris Futuro na sadzenie drzew. Każda osoba, która dokona w ten sposób wpłaty, otrzymuje specjalny certyfikat, potwierdzający jej działalność na rzecz ochrony środowiska.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek