logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ekipa Świętego Mikołaja działa w Warszawie
18.12.2012
Tematy: Wydarzenia

Ekipa Świętego Mikołaja działa w Warszawie



Od szesnastu lat w Warszawie organizowana jest świąteczna akcja Ekipa Świętego Mikołaja. W jej ramach co roku kilka tysięcy najuboższych dzieci w stolicy dostaje prezenty w święta Bożego Narodzenia. Pod hasłem „Podzielmy się tym, co mamy” dołączają do niej młodzi ludzie związani z I SLO „Bednarska” i WLH im. Jacka Kuronia, członkowie Stowarzyszenia Absolwentów Klasy BGŻ i Niezależnego Zrzeszenia Studentów UW.

Priorytetem akcji jest zebranie największej ilości świątecznych podarunków i funduszy na zakup słodyczy, owoców i prezentów. W jej ramach 21 grudnia o godzinie 21 w klubie „Na Lato” przy ulicy Rozbrat 44 w Warszawie odbędzie się koncert charytatywny, na którym wystąpią między innymi p.unity. pokusa i pogopongo. Finał akcji odbędzie się 21-23 grudnia przy ulicy Zawiszy 13 w budynku I SLO „Bednarska”. 21 grudnia w godzinach 10-19 będą pakowane prezenty, a w kolejnych dniach wolontariusze będą je rozwozić. Każdy może pakować prezent, a zostać Mikołajem osoba pełnoletnia, bądź grupa nieletnich osób pod opieką pełnoletniej osoby. Rejestracja odbywa się na miejscu, wcześniejsze zapisy nie są konieczne.

Wolontariusze zorganizowali do tej pory zbiórki rzeczy w WLH im. Jacka Kuronia, I SLO Bednarska, II LO im. Stefana Batorego, IX LO im. Klementyny Hoffmanowej, Społecznym Gimnazjum numer 20, Gimnazjum nr 95 im. Paderewskiego, Przedszkolu nr 57, szkole języków obcych „Lektor” i kawiarni „Mucha nie siada” oraz dwie zbiórki prezentów w Agorze. 15 grudnia w WLH. im. Jacka Kuronia zorganizowano także wyprzedaż garażową.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek