logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Prawa człowieka, Walka z przemocą
   ──────  15.05.2011

Dziewczynka z wyprzedaży

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Domowy filmik wideo na YouTube: mała, mniej więcej 10-letnia Sharon wyprzedaje swoje zabawki. Po wskazaniu kursorem myszki na wybrany przedmiot, na ekranie wyświetla się jego cena. Z offu słychać głos kobiety, zapewne matki dziewczynki. Przekonuje, że wszystkie przedmioty są w dobrym stanie i można je kupić po okazyjnej cenie. Wszystko wydaje się być całkowicie zwyczajne dopóki nie okazuje się, że mała Sharon także ma swoją cenę.

Kliknięcie na dziewczynkę kieruje odbiorcę do kolejnego filmu, który wszystko wyjaśnia. Spot z Sharon został przygotowany w ramach kampanii pt. "Sharon’s Sale" („Wyprzedaż Sharon”), która ma na celu przekonać internautów by przeciwstawili się handlowi dziećmi. W drugim filmie Rob Morris, przedstawiciel organizacji Love146, inicjatora kampanii, opowiada o szokujących doświadczeniach z podróży do Azji, gdzie widział dziewczynki wystawione na sprzedaż. Zamiast imienia każda z nich miała swój numer. Na cześć jednej z małych niewolnic, która nosiła numer 146, grupa przyjaciół nazwała swoją organizację Love146. Kampania została wykonana przez izraelskich twórców: Jessikę Kalbermann i Orela Bitana.

Jak podaje Love146, statystycznie co minutę sprzedaje się na świecie dwoje dzieci.

Spot kończy jego przesłanie: "There is a child out there that needs you to be his voice, her scream. They are slaves, you are free to speak out, to tweet, to share, to say no! To mail, blog, to stand up, to text, to send, to spread the word, to help end child sex slavery & exploitation". ("Gdzieś tam jest dziecko, które potrzebuje byś był jego głosem, jej krzykiem. Te dzieci są niewolnikami, a tobie wolno mówić, tweetować, dzielić się, sprzeciwiać. Możesz mailować, blogować, reagować, napisać sms, wysłać go, szerzyć informacje, by pomóc skończyć z dziecięcym seks niewolnictwem i wyzyskiem.")
A. Pisarek

Oryginalny spot, z możliwością kliknięcia na cenę znajduje się tutaj


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Sharon's Sale
Czas:
2011.5.9 - 2011.6.2
Tematy:
Prawa człowieka, Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Love146
Media:
Internet
Wykonawca:
Jessica Kalbermann, Orel Bitan
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
There is a child out there that needs you to be his voice, her scream. They are slaves, you are free to speak out, to tweet, to share, to say no! To mail, blog, to stand up, to text, to send, to spread the word, to help end child sex slavery & exploitation. (Gdzieś tam jest dziecko, które potrzebuje byś był jego głosem, jej krzykiem. Te dzieci są niewolnikami, a tobie wolno mówić, tweetować, dzielić się, sprzeciwiać. Możesz mailować, blogować, reagować, napisać sms, wysłać go, szerzyć informacje, by





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek