Pajacyk, pacynka, drewniana kaczuszka na sznurku mają twarze młodych dorosłych, albo wręcz jeszcze nastolatków, z wyraźnie niezadowolonymi minami. Radośnie bawią się nimi dzieci.
„Have a baby too young and it will control your life” („Jeśli będziesz miał dziecko zbyt wcześnie, przejmie kontrolę nad twoim życiem”) – hasło wyjaśnia koncepcję kampanii, która ma skłonić nastolatków do stosowania antykoncepcji i rozważnego życia seksualnego. Zrealizowała ją agencja Serve Marketing na potrzeby akcji „Baby can wait” („Z dzieckiem można poczekać”) prowadzonej dla amerykańskich hrabstw Greater Milwaukee i Waukesha w stanie Wisconsin.
Kreacja jest niezbyt interesująca graficznie, poza tym przekaz nie jest precyzyjny – w tej formie można by go było odnieść do rodzicielstwa w każdym wieku. Twórcom zapewne chodziło o pokazanie, że zbyt wczesne zostanie ojcem i matką ma wpływ na kontynuowanie edukacji, start kariery zawodowej i inne plany, które chciałby zrealizować młody człowiek, jednak nie wynika to bezpośrednio z przekazu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów