Biegły sądowy prezentuje widzom rekonstrukcję wypadku drogowego w dwóch wariantach. W pierwszym z nich potrącony na pasach pieszy ulega poważnym obrażeniom, w drugim jedynie lekkim potłuczeniom. Jak wyjaśnia ekspert, w drugim przypadku kierowca nie przekraczał dozwolonej prędkości i jechał zaledwie o 10 kilometrów na godzinę wolniej niż w pierwszym.
Kampania "Zwolnij!" przygotowana przez agencję Mojotribe na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składa się z dwóch spotów. Drugi przedstawia rodziny wspominające swoich bliskich, którzy zginęli w wypadkach spowodowanych przez kierowców przekraczających prędkość – na terenie zabudowanym lub przejściu dla pieszych.
Komentowane w Internecie jest podobieństwo spotu "10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" do australijskiej reklamy społecznej z 2007 roku o nazwie "Reconstruction". Nie uzyskaliśmy dzisiaj komentarza od agencji w tej sprawie.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
