Biegły sądowy prezentuje widzom rekonstrukcję wypadku drogowego w dwóch wariantach. W pierwszym z nich potrącony na pasach pieszy ulega poważnym obrażeniom, w drugim jedynie lekkim potłuczeniom. Jak wyjaśnia ekspert, w drugim przypadku kierowca nie przekraczał dozwolonej prędkości i jechał zaledwie o 10 kilometrów na godzinę wolniej niż w pierwszym.
Kampania "Zwolnij!" przygotowana przez agencję Mojotribe na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składa się z dwóch spotów. Drugi przedstawia rodziny wspominające swoich bliskich, którzy zginęli w wypadkach spowodowanych przez kierowców przekraczających prędkość – na terenie zabudowanym lub przejściu dla pieszych.
Komentowane w Internecie jest podobieństwo spotu "10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" do australijskiej reklamy społecznej z 2007 roku o nazwie "Reconstruction". Nie uzyskaliśmy dzisiaj komentarza od agencji w tej sprawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza