logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dwa warianty jednego wypadku
05.11.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Dwa warianty jednego wypadku

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Biegły sądowy prezentuje widzom rekonstrukcję wypadku drogowego w dwóch wariantach. W pierwszym z nich potrącony na pasach pieszy ulega poważnym obrażeniom, w drugim jedynie lekkim potłuczeniom. Jak wyjaśnia ekspert, w drugim przypadku kierowca nie przekraczał dozwolonej prędkości i jechał zaledwie o 10 kilometrów na godzinę wolniej niż w pierwszym.

Kampania "Zwolnij!" przygotowana przez agencję Mojotribe na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składa się z dwóch spotów. Drugi przedstawia rodziny wspominające swoich bliskich, którzy zginęli w wypadkach spowodowanych przez kierowców przekraczających prędkość – na terenie zabudowanym lub przejściu dla pieszych.

Komentowane w Internecie jest podobieństwo spotu "10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" do australijskiej reklamy społecznej z 2007 roku o nazwie "Reconstruction". Nie uzyskaliśmy dzisiaj komentarza od agencji w tej sprawie.



Nazwa kampanii:
Zwolnij!
Czas:
2013.10.31 - 2013.12.6
Nadawca:
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Mojotribe
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
10 mniej ratuje życie. Zwolnij!; Zginęli na pasach, bo kierowcy jechali zbyt szybko. Zwolnij!





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek