Biegły sądowy prezentuje widzom rekonstrukcję wypadku drogowego w dwóch wariantach. W pierwszym z nich potrącony na pasach pieszy ulega poważnym obrażeniom, w drugim jedynie lekkim potłuczeniom. Jak wyjaśnia ekspert, w drugim przypadku kierowca nie przekraczał dozwolonej prędkości i jechał zaledwie o 10 kilometrów na godzinę wolniej niż w pierwszym.
Kampania "Zwolnij!" przygotowana przez agencję Mojotribe na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składa się z dwóch spotów. Drugi przedstawia rodziny wspominające swoich bliskich, którzy zginęli w wypadkach spowodowanych przez kierowców przekraczających prędkość – na terenie zabudowanym lub przejściu dla pieszych.
Komentowane w Internecie jest podobieństwo spotu "10 mniej ratuje życie. Zwolnij!" do australijskiej reklamy społecznej z 2007 roku o nazwie "Reconstruction". Nie uzyskaliśmy dzisiaj komentarza od agencji w tej sprawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!