logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Doping dla poszkodowanych
16.01.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Doping dla poszkodowanych

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Do wyjścia z cienia zachęca Ministerstwo Sprawiedliwości w rozpoczętej kilka dni temu kampanii poświęconej ofiarom przestępstw. Celem akcji jest poprawa sytuacji prawnej i społecznej osób pokrzywdzonych przestępstwem.

Kampania przebiegająca pod hasłem "Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc" ma upowszechnić informacje na temat praw przysługujących pokrzywdzonym przestępstwem, a także uwrażliwić grupy zawodowe, w tym m.in. sędziów, prokuratorów, kuratorów sądowych, przedstawicieli organizacji pozarządowych i funkcjonariuszy policji na potrzeby takich osób.

Spoty telewizyjne promujące serwis www.pokrzywdzeni.gov.pl (znajdują się tu m.in. się aktualne akty prawne, wzory dokumentów, wykaz organizacji pomocowych i "Informator dla poszkodowanych") wyreżyserowała Katarzyna Adamik. Będą one emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W programie I Polskiego Radia codziennie nadawane będą kilkuminutowe audycje o charakterze informacyjno – edukacyjnym skierowane do ofiar przestępstw.

W drugim kwartale tego roku kampania przybierze formę outdoorową.



Nazwa kampanii:
Poznaj swoje prawa
Czas:
2010.1.14 - 2010.11.30
Nadawca:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Media:
Telewizja, radio, internet
Wykonawca:
Kofeina
Adresaci:
Osoby pokrzywdzone w przestępstwach, przedstawiciele grup zawodowych zaangażowanych w pracę z osobami pokrzywdzonymi, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek