logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko
   ──────  20.11.2009

Diabeł jest spokojny



Wszyscy chcą pójść do nieba. Jednak paradoksalnie ludzkość podąża w kierunku piekła. A diabeł tylko czeka i wszystko wskazuje na to, że już niedługo będzie miał wielu gości.

By tak się nie stało, organizacja Tcktcktck realizuje kampanię "Diabeł" mającą pobudzić społeczność międzynarodową do zahamowania pędu na spotkanie się z Lucyferem i uświadomić jej, jakie niebezpieczeństwo grozi, jeżeli dalsza degradacja środowiska nie zostanie zatrzymana. Tcktcktck to globalny sojusz, który wspiera liderów państw w osiągnięciu korzystnego dla Ziemi porozumienia na zbliżającym się szczycie klimatycznym w Kopenhadze.

Hasło kampanii jest równocześnie stwierdzeniem – opisem obecnej rzeczywistości i prowokacją – "Nikt nie myśli o tym, że nasza planeta staje się coraz cieplejsza". Nikt nie myśli o przyszłości, tylko o tym jak bardzo można jeszcze wyeksploatować Ziemię. A jak zauważają autorzy kreacji: "Wydobywanie ropy jest główną przyczyną zmian klimatycznych. I nic w tym zakresie nie ulega poprawie. Zawalczmy o Ziemię teraz. Uniknijmy Sądu Ostatecznego". Wiertła drążą już coraz głębiej. Niebawem przewiercą, co przedstawia reklama, sklepienie piekła. Diabeł nie musi kusić, zachęcać do grzechu. Spokojnie siedzi w bamboszach na fotelu, czyta gazetę i obserwuje jak ludzie sami do niego lgną.

W 1991 roku Duńczyk, Edmund Bork, uczony i podróżnik znalazł na biegunie północnym szczelinę, którą miał dostać się do wnętrza Ziemi. Według jego relacji w środku planety znajdował się raj z własnym słońcem, płytkim, ciepłym morzem i tropikalną roślinnością. Niestety jego rewelacyjne wiadomości do tej pory nie zostały potwierdzone. Może zatem nie warto szukać Edenu, tylko spróbować zbudować go wokół siebie. Oby w Kopenhadze politykom udało się postawić ku temu silne fundamenty.
P. Sienkiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Devil
Czas:
2009.11.15 - 2009.12.12
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Tcktcktck
Media:
Prasa
Wykonawca:
Caio Monteiro
Adresaci:
Obywatele Brazylii
Hasło kampani:
Nikt nie myśli o tym, że nasza planeta staje się coraz cieplejsza. Wydobywanie ropy jest główną przyczyną zmian klimatycznych. I nic w tym zakresie nie ulega poprawie. Zawalczmy o Ziemię teraz. Uniknijmy Sądu Ostatecznego.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek