logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Demonstracja Antyfaszystowska w Święto Niepodległości
09.11.2009
Tematy: Wydarzenia

Demonstracja Antyfaszystowska w Święto Niepodległości



Antyfaszystowskie Porozumienie 11 listopada zaprasza na Demonstrację Antyfaszystowską, która obędzie się w Warszawie 11. listopada o godzinie 13.00 przy wejściu do Metra Świętokrzyska.

Organizatorzy akcji przekonują, że demonstracja jest reakcją na coroczne, legalne marsze neofaszystów. W czasie pochodu przez centrum Warszawy skandują oni faszystowskie i antysemickie hasła nawołując do nienawiści wobec wszystkich, którzy nie pasują do ich wizji „prawdziwego Polaka”. „Jesteśmy oburzeni tym, że władze miasta Warszawy zezwalają na marsze neofaszystów. Zgoda lub nawet tylko bierna postawa wobec tego typu demonstracji, prowadzi do przyzwolenia na obecność głoszonych przez nich poglądów w przestrzeni publicznej. Czym to się kończy możemy w Polsce obserwować od kilku lat. Jeszcze niedawno media regularnie publikowały zdjęcia kolejnych polityków wznoszących ręce w geście „powitania rzymskiego” (które było gestem stosowanym przez nazistów w III Rzeszy i jest obecnie znakiem rozpoznawczym osób o neofaszystowskich przekonaniach), oraz głośno komentowano fakt iż szefem państwowej telewizji był redaktor gazetki dla nazi-skinheadów.”

Manifestacja ma być komunikatem, że w Warszawie, jak i w żadnym innym nie ma miejsca na propagowanie faszyzmu, ksenofobii,antysemityzmu czy homofobii.

Po demonstracji w klubie CDQ odbędzie się koncert zespołów popierających ideę przyświecającą demonstracji – zagrają: HiFi Banda, JWP, 19 wiosen, Złodzieje Rowerów, Don Shchep.

Szczegółowe informacje dostępne są na www.wawa11listopada.blogspot.com








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek