logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Czym teraz bawią się dzieci?
20.11.2011
Tematy: Wydarzenia

Czym teraz bawią się dzieci?



Współcześni producenci artykułów dziecięcych prześcigają się w pomysłach i zasypują rynek najrozmaitszymi cudami dla najmłodszych. Przyprawić to może o prawdziwy zawrót głowy. Dlatego Komitet Ochrony Praw Dziecka poprzez Konkurs Świat przyjazny dziecku chce pomóc rodzicom i opiekunom i wyłonić najlepsze produkty dla dzieci. Są one oceniane przez specjalistów, którzy pamiętają o podstawowej roli zabawek i innych artykułów dziecięcych. Mają one m.in. uszczęśliwiać, rozwijać wyobraźnię i kreatywność, pobudzać rozwój intelektualny, rozwijać mowę, motorykę, manipulację, koordynację wzrokowo – ruchową, kształtować rozwój emocjonalny, pomagać małemu człowiekowi zrozumieć świat dorosłych.

KOPD zachęca do zgłaszania produktów, miejsc i portali przyjaznych dzieciom w ramach 10. edycji Konkursu Świat przyjazny dziecku. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 stycznia 2012 roku.

Kategorie Konkursu:

ZABAWKI (zabawki konstrukcyjno-techniczne, gry planszowe i zręcznościowe, lalki, figurki, zabawki miękkie oraz akcesoria sportowe) w trzech kategoriach wiekowych –  0-3 lata, 3 – 7 oraz  7 – 12 lat.

KULTURA (książki dla dzieci w wieku 0 – 5 lat i 5 – 12 lat oraz wydawnictwa edukacyjne, audiobooki, płyty z muzyką dla dzieci, pisma dla dzieci, multimedia – gry komputerowe i programy edukacyjne, filmy i widowiska dla dzieci, multimedia rozrywkowe, kasety audio i DVD);

MIEJSCA PRZYJAZNE DZIECKU (szkoły, przedszkola, miejsca plenerowe – podwórka, place zabaw, imprezy – miejsca eventowe dla dzieci, kąciki zabaw – kawiarnie, księgarnie, centra handlowe, restauracje, kluby); 

BEZPIECZEŃSTWO DZIECKA (foteliki, odblaski, wózki, akcesoria dziecięce – smoczki, butelki, pieluchy);

ZDROWIE (kliniki przyjazne dzieciom, szpitale, poradnie, uzdrowiska);

DOM (meble, pościel, naczynia, wanienki, wystrój –  zasłony, lampki, dywany);

DZIECKO W SZKOLE (pomoce szkolne – piórniki, gadżety – lunch boxy)

DZIECKO I INTERNET (portale, strony i sklepy internetowe)

oraz nowe kategorie:

NAGRODA RODZICÓW (na serwisie www.zabawkowicz.pl rodzice mogą oddawać głosy na zgłoszone do Konkursu produkty; o nagrodach i wyróżnieniach będzie decydowała ilość oddanych głosów)

SUPER PRODUKT Konkursu Świat przyjazny dziecku – hit 10 lat. Produkt zostanie wybrany spośród dotychczasowych Laureatów dziesięciu edycji Konkursu przez Kapitułę.

 

Aby zgłosić produkt, miejsce, czy portal, należy wypełnić ankietę.

 

Zgłoszone produkty, miejsca oraz portale są oceniane przez Kapitułę Konkursu:
Artur Barciś
(aktor, reżyser),
Anna Chrostowska – Buzun
(psycholog dziecięcy),
prof. Adam Frączek
(były rektor Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie),
Mirosława Kątna
(Przewodnicząca Zarządu Krajowego KOPD),
Robert Myśliński
(autor bajek „Siedem supełków”, wspólnie z żoną Dorotą Zawadzką pisze książki, organizuje spotkania oraz wykłady),
Magdalena Łazarkiewicz
(reżyser filmowy, teatralny, telewizyjny, scenarzysta),
Magdalena Stachowiak
(pedagog i Szef Zespołu Projektów i PR KOPD),
prof. Mieczysław Wasilewski
(wykładowca ASP),
Dorota Zawadzka
(psycholog rozwojowy, „Superniania”),
Magdalena Kordaszewska
( z serwisu www.zabawkowicz.pl),
Tomasz Alexandrowicz
(psychoterapeuta rodzinny).








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek