logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Czwarty sezon teatru improwizacji
23.09.2013
Tematy: Wydarzenia

Czwarty sezon teatru improwizacji



Teatr improwizacji Ab Ovo w środę 25 września w stołecznym Klubie Wkręt przy ul. Chełmskiej 21 otwiera swój czwarty sezon.

Wojciech Medyński, aktor filmowy, serialowy i teatralny występuje w Ab Ovo od 2010 roku. Improv to wyjątkowy gatunek teatralny: sztuka i rozrywka, teatr i kabaret w jednym. Tu nie ma reżysera ani scenariusza – gramy pod dyktando rozbawionej publiczności, która często zaskakuje nas swoimi kreatywnymi pomysłami. Musiałem już wcielić się w człowieka, któremu wyrosły skrzela, demona w kościele, jajko sadzone na patelni, pranie w pralce czy zaśpiewać operę chińską o spawarce. Improv to aktorski skok na bungee. Stajesz na scenie, jak na krawędzi i słyszysz tylko jedno słowo – inspirację od widza. Jedyne co możesz zrobić, to dać się ponieść wyobraźni i polecieć – mówi Wojciech Medyński.

Improv to ponad 100 gier, m.in. „Bitwa na pytania”, w której można rozmawiać ze sobą tylko za pomocą pytań, „Weź nie sepleń”, gdzie nie można używać określonych liter lub słów czy „Stop-Play”, w której w dowolnym momencie publiczność może zatrzymać scenkę i kazać zagrać ją aktorom od tyłu lub w przyśpieszonym tempie.

Członkowie Ab Ovo mają aktorskie wykształcenie i doświadczenie lub ukończyli profesjonalne warsztaty improwizacyjne. Grupę założyła w 2010 roku Katarzyna Michalska, która uczyła się improwizacji od Mike’a Hughesa z kanadyjskiej grupy Uncalled For. Ab Ovo występuje w klubach w całej Polsce, w stolicy najczęściej we „Wkręcie”. Można ich także często zobaczyć w „Szarej Eminencji” w Piasecznie. Ab Ovo jest także gospodarzem Ogólnopolskiego Festiwalu Sportów Teatralnych 321IMPROV, którego trzecia edycja odbędzie się w dniach 19-20 października w Konstancińskim Domu Kultury w Konstancinie-Jeziornie.

W skład grupy Ab Ovo Teatr Improv wchodzą: Katarzyna Michalska, Wojciech Medyński, Jasiek Aleksandrowicz-Krasko, Agnieszka Bajer, Robert Kibalski, Piotr Wesołowski, Michał Głowacki, Piotr Wyżykowski, Andrzej Perkman, Michał Sęk.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek