logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Czerwone noski wkraczają do Polski
20.03.2013
Tematy: Wydarzenia

Czerwone noski wkraczają do Polski



Międzynarodowa Fundacja „Czerwone Noski – Klown w Szpitalu” 18 marca zainaugurowała swoją działalność w Polsce. „Czerwone Noski” to projekt z udziałem aktorów-klownów, którzy stosują terapię śmiechem.

Aktorzy zostali wyłonieni podczas castingów, a następnie wzięli udział w serii warsztatów teatralnych, by nabyć umiejętność pracy z chorymi zgodną ze standardami etycznymi i artystycznymi Fundacji RED NOSES International.

Fundacja aktualnie współpracuje z trzema ośrodkami medycznymi w Warszawie (Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka: Endokrynologia i Diabetologia), Krakowie (Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika: Pediatria i Pulmonologia) i we Wrocławiu (Wojewódzki Szpital im. Gomulickiego: Pulmonologia/ Alergologia, Nefrologia i Neurologia). Dwuosobowe zespoły aktorów odbywają regularne wizyty na oddziałach szpitalnych raz lub dwa razy w tygodniu. 

Fundacja RED NOSES działa w ośmiu krajach: Austrii, Chorwacji, Czechach, Słowacji,  Niemczech, Polsce, Węgrzech, Nowej Zelandii oraz Słowenii. W ciągu roku odwiedza 500 tys. pacjentów w około 200 szpitalach.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.czerwonenoski.pl.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek