logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Chiny na miesiąc przed Olimpiadą
03.07.2008
Tematy: Wydarzenia

Chiny na miesiąc przed Olimpiadą



Monitor Olimpijski zaprasza na konferencję pt. „Chiny miesiąc przed Olimpiadą: oczekiwania i rzeczywistość” 8 lipca 2008 r. godz. 15.00 w siedzibie Collegium Civitas (Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, XII piętro).

Konferencja stanowi podsumowanie dotychczasowych wydarzeń związanych z sytuacją praw człowieka w Chińskiej Republice Ludowej w związku z rozpoczynającymi się 8 sierpnia 2008 r. XXIX Igrzyskami Olimpijskimi w Pekinie.

W Konferencji udział wezmą eksperci akademiccy do spraw Chin mediów Tybetu, przedstawiciele mediów oraz organizacji pozarządowych działających na rzecz praw człowieka, między innymi:
dr Agata Bareja – Starzyńska (Instytut Orientalistyczny, Uniwersytet Warszawski), dr Agnieszka Bieńczyk – Missala (Polski Instytut Spraw Międzynarodowych), Bartek Dobroch (Tygodnik Powszechny), Adam Sanocki (Amnesty International), przedstawiciel Departamentu Azji i Pacyfiku (MSZ).

Gościem specjalnym będzie Oystein Alme, prezes The Voice of Tibet Foundation – rozgłośni radiowej nadającej audycje na teren Tybetu, zagłuszanej przez władze Chin. W trakcie Konferencji odbędzie się polska premiera jego książki pt. „Głos Tybetu. Za Wielkim Murem Cenzury”. Książka będzie dostępna bezpłatnie po zakończeniu Konferencji. Dostępne będą także materiały i raporty poświęcone sytuacji praw człowieka w Chinach przed Olimpiadą.
——
W lipcu 2001 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski podjął decyzję o przyznaniu przywileju organizacji Igrzysk Olimpijskich Chińskiej Republice Ludowej – państwu, w którym nieprzerwanie dochodzi do poważnych naruszeń praw człowieka. Chiny złożyły szereg zobowiązań mających na celu zapewnić stopniowe znoszenie cenzury, korzystanie z prawa do wolności wyznania, jak również prawa do zrzeszania się.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek