logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą
   ──────  10.07.2009

Brać nóż?

Your browser does not support the video tag.


Chłopak przygotowuje się do wyjścia, zabiera komórkę i klucze. Sięga także po nóż. Czy go weźmie, gdzie potem pójdzie i co zrobi – decyzja należy do odbiorców kampanii "Choose the different ending" („Wybierz inne zakończenie”) zainicjowanej latem 2009 roku przez londyńską policję.

Kampania stworzona przez Abbott Mead Vickers BBDO składa się z 21 interaktywnych spotów zamieszczonych na YouTube. Widz może zadecydować w przełomowych momentach (tutaj) o tym, co bohater zrobi, prowadząc go do jednego z 10 możliwych zakończeń. I choć historia może skończyć się źle, zawsze można wybrać tytułowe „inne zakończenie”, cofając się do momentu, gdy chłopak wyciągał rękę po nóż.

Londyńskie nastolatki często noszą przy sobie noże, by 'w razie czego’ uchronić się przed niebezpieczeństwem. Poprzez tę kampanię policja próbuje pokazać jak nierozważny i niebezpieczny jest taki sposób myślenia. Posiadany nóż zamiast ochronić życie młodego człowieka może bezpowrotnie je zniszczyć. W prawdziwym życiu niektórych decyzji nie można zmienić – celem akcji jest uświadomienie młodym ludziom, że ich wybory mogą nieść poważne konsekwencje.

Kampania zyskała ogromną popularność wśród odbiorców, o czym świadczą następujące dane:
• Obejrzano ją ponad 2,5mln razy
• Dziennie zamieszczano około 80 komentarzy na temat samego nagrania i przestępstw z użyciem noża
• Jej średnia ocena użytkowników wyniosła 4,6/5
• Uzyskała najwyższy odzew spośród wszystkich dotychczasowych kampanii The Metropolitan Police, w tym 78% wśród grupy docelowej

„Choose the different ending” otrzymała również wiele nagród i wyróżnień, m.in.:
• Epica Awards 2010 – brąz w kategorii Film Online
• Epica Awards 2010 – brąz w kategorii Direct, Consumer Direct
• Cresta Awards 2010 – złoto w kategorii Integrated Campaigns
• EACA Care Awards 2010 Public and Private Sector Businesses Winner
• Cannes Lions 2010 – złoto w kategorii Direct Lions
• Cannes Lions 2010 – brąz w kategorii Direct Lions Best Integrated Campaign Led by Direct Marketing
• Cannes Lions 2010 – złoto w kategorii Media
• Cannes Lions 2010 – złoto w kategorii Titanium and Integrated

Strona kampanii: www.droptheweapons.org
O. Ogrodzińska
————————–
"Uciekać, czy zadźgać go?" – opinia na temat kampanii


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Choose the different ending
Czas:
2009.7.2 - 2009.12.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Metropolitan Police
Media:
Internet, plakaty, radio, telewizja
Wykonawca:
Abbott Mead Vickers BBDO
Adresaci:
Młodzi ludzie





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek