logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  08.07.2010

Bobra zabawa na wschodzie



Bóbr i żółw zachęcają turystów i potencjalnych mieszkańców do poznania walorów Polski wschodniej. To w ramach kampanii „Piękny Wschód. Odkryj jak to blisko” prowadzonej od początku wakacji przez Polską Organizację Turystyczną. [spoty radiowe znajdują się pod artykułem] Promocja walorów regionów położonych we wschodniej części Polski ma przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Każdemu z nich (warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie) poświęcono także osobny spot reklamowy.

Walory Polski wschodniej są przedstawione jako atrakcyjne zarówno dla osób młodych, nastawionych na aktywny wypoczynek, jak i dla dojrzałych, szukających ciszy i wytchnienia od codziennego zgiełku. Kampania promuje tradycyjną kuchnię, zabytki oraz atrakcje krajoznawcze, charakterystyczne dla poszczególnych województw. W kreacji położony jest nacisk na wielokulturowość regionu.

Akcja promocyjna przeprowadzana jest w kilku etapach. Pierwszym było uruchomienie w lipcu b.r. strony internetowej PieknyWschód.pl, na której to można m.in. obejrzeć spoty reklamujące poszczególne województwa. Kolejny etap, obejmujący reklamę w prasie, radiu i internecie, potrwa do końca sierpnia. We wrześniu rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych. Towarzyszyć im będą plakaty oraz inne działania marketingowe (m.in. imprezy masowe), zachęcające do skorzystania jesienią i zimą z oferty turystycznej w tym regionie.

Ostatni etap, zaplanowany na rok 2012 skierowany jest do turystów zza granicy, głównie do mieszkańców Niemiec i Ukrainy. Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki podkreśliła na jednej z konferencji prasowych, że „najpierw sami musimy odkryć piękno Polski wschodniej, żeby potem być ambasadorami tych terenów na rynkach zagranicznych”.

Budżet projektu to kwota 23.944.117,68 PLN (na okres styczeń 2010 r. – październik 2012 r.). Dotacja pochodzi z Funduszu Europejskiego Rozwoju Regionalnego
K. Truszkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Piękny Wschód
Czas:
2010.7.1 - 2010.9.30
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polska Organizacja Turystyczna
Media:
Telewizja, prasa, radio, internet, outdoor, ambient
Wykonawca:
Bimers, PanMedia Western
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, turyści, potencjalni mieszkańcy
Hasło kampani:
Piękny Wschód. Odkryj jak to blisko.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek