Billboardowe zderzenie
Kolizja była tak silna, że wygięła powierzchnię reklamy – billboard jest pofałdowany i rozdarty w punkcie uderzenia. Nośnik złożony jak harmonijka, tak jak auto w konfrontacji z kilkakrotnie większą od niego ciężarówką. Plakat, który pojawił się na jednej z najbardziej ruchliwych ulic stanu Kolorado w USA, zdaje się mówić: „Jeśli nie chcesz skończyć tak jak ja, zachowaj dystans”.
W ubiegłym roku w Colorado zginęło 31 osób w wyniku wypadków między autami osobowymi a ciężarówkami. Nie stało się to jednak z winy kierowców samochodów o większych rozmiarach. Jedną z najczęstszych przyczyn wypadków drogowych okazuje się być tzw. „jazda na zderzaku”, czyli niezachowywanie określonej przepisami bezpiecznej odległości między pojazdami.
Kampania przeprowadzona w sierpniu br. miała na celu promowanie bezpiecznej jazdy oraz zredukowanie liczby wypadków spowodowanych brawurowym i lekkomyślnym sposobem prowadzenia. Przyciągający wzrok billboard jest ostatnią częścią kampanii "Ticketing Aggressive Cars and Trucks" zrealizowanej przez agencję Amélie Company dla stanowej drogówki. W kampanii wykorzystano również tradycyjne billboardy, spoty radiowe i broszury.
Jak tłumaczy agencja odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii: „Colorado State Patrol chciał zwrócić uwagę na niebezpieczeństwa związane z agresywną jazdą w pobliżu pojazdów dostawczych. Odbiorca to typowy dwudziestopięciolatek dojeżdżający do pracy, uważający się za dobrego kierowcę, ale w rzeczywistości stwarzający zagrożenie na drodze. Trzymaliśmy się z dala od taktyki zastraszania i zamiast tego stworzyliśmy obrazową, śmiałą kampanię, która posługuje się przystępnym językiem i która będzie dobrze zapamiętana przez publiczność”.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”