logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  05.08.2010

Billboardowe zderzenie



Kolizja była tak silna, że wygięła powierzchnię reklamy – billboard jest pofałdowany i rozdarty w punkcie uderzenia. Nośnik złożony jak harmonijka, tak jak auto w konfrontacji z kilkakrotnie większą od niego ciężarówką. Plakat, który pojawił się na jednej z najbardziej ruchliwych ulic stanu Kolorado w USA, zdaje się mówić: „Jeśli nie chcesz skończyć tak jak ja, zachowaj dystans”.

W ubiegłym roku w Colorado zginęło 31 osób w wyniku wypadków między autami osobowymi a ciężarówkami. Nie stało się to jednak z winy kierowców samochodów o większych rozmiarach. Jedną z najczęstszych przyczyn wypadków drogowych okazuje się być tzw. „jazda na zderzaku”, czyli niezachowywanie określonej przepisami bezpiecznej odległości między pojazdami.

Kampania przeprowadzona w sierpniu br. miała na celu promowanie bezpiecznej jazdy oraz zredukowanie liczby wypadków spowodowanych brawurowym i lekkomyślnym sposobem prowadzenia. Przyciągający wzrok billboard jest ostatnią częścią kampanii "Ticketing Aggressive Cars and Trucks" zrealizowanej przez agencję Amélie Company dla stanowej drogówki. W kampanii wykorzystano również tradycyjne billboardy, spoty radiowe i broszury.

Jak tłumaczy agencja odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii: „Colorado State Patrol chciał zwrócić uwagę na niebezpieczeństwa związane z agresywną jazdą w pobliżu pojazdów dostawczych. Odbiorca to typowy dwudziestopięciolatek dojeżdżający do pracy, uważający się za dobrego kierowcę, ale w rzeczywistości stwarzający zagrożenie na drodze. Trzymaliśmy się z dala od taktyki zastraszania i zamiast tego stworzyliśmy obrazową, śmiałą kampanię, która posługuje się przystępnym językiem i która będzie dobrze zapamiętana przez publiczność”.
A. Jastrzębska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Billboard Collision
Czas:
2010.8.1 - 2010.8.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Colorado State Patrol
Media:
Billboard
Wykonawca:
Amélie Company (Denver)
Adresaci:
Kierowcy samochodów osobowych, zwłaszcza młodzi i niedoświadczeni
Hasło kampani:
Tailgating Isn't Worth It. Give Trucks Room. It's The Law. (Jazda na zderzaku nie jest tego warta. Zachowaj odstęp. Takie jest prawo.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


  • 16.05.2023

    Autyzm to różnorodność


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek