logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Bezpiecznie w autokarze
03.07.2009
Tematy: Wydarzenia

Bezpiecznie w autokarze



Ruszyła kolejna edycja akcji „Bezpieczny autokar”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa podróżowania autokarami po polskich drogach. Prowadzona od sześciu lat, przypomina jak ważna jest kondycja kierowcy, a także kontrolowanie firm przewozowych, których autokary wyruszają w trasy.

W ramach tej edycji akcji Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego wraz ze Stowarzyszeniem KIEROWCA.PL i zachodniopomorską Policją przygotowali film edukacyjny. Motywem przewodnim filmu jest właściwe zachowanie się w autobusie podczas zorganizowanych wyjazdów. Ma on charakter profilaktyczny – wskazuje w jaki sposób ustrzec się przed niebezpieczeństwami czyhającymi w czasie zorganizowanych wycieczek autokarowych.

Podczas wakacji, w ramach akcji „Bezpieczny autokar”, inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego będą prowadzili wzmożone kontrole drogowe autokarów turystycznych. Kontrolowany będzie m.in. stan techniczny pojazdów, czas pracy kierowców oraz ich trzeźwość.

Warto pamiętać, o tym że można zgłosić przed wyjazdem autokar do kontroli. Należy skontaktować się, osobiście lub telefonicznie, z właściwym wojewódzkim inspektoratem transportu drogowego lub z dyżurnym najbliższej jednostki policji. Inspektorzy lub policjanci przyjadą na miejsce odjazdu autokaru lub wskażą stały punkt kontrolny, na który autokar powinien podjechać.
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek