W przyszłości tę dziewczynkę wykorzysta wielu mężczyzn. – Kiedyś zostanę księżniczką. Przystojny książe zabierze mnie do swego zamku, kupi wiele wspaniałych rzeczy, będzie mnie chronił i kochał – mała dziewczynka, schowana pod dziecinnym kocem, w świetle małej latarki czyta na głos baśń, która zaczyna się jak wiele innych. Dalszy rozwój wydarzeń odbiega jednak od baśniowych standardów: w zamku będzie również wielkie łóżko, które księżniczka dzielić będzie z mężczyznami. Będą dotykać ją tam gdzie nie powinni, będą ją gwałcić, a ona będzie się bała. Tak długo jednak jak książe będzie miał dzięki niej gotówkę, będzie o nią dbał. – Aż do momentu w którym zrobię coś złego. Wtedy pobije mnie kijem baseballowym i wyrzuci na pobocze drogi. Zapomni. – kończy swoją bajkę dziewczynka.
Puenta historii opowiedzianej w spocie kampanii "Princess" to równocześnie jej hasło: „Dragons aren’t the only monster” („Smoki to nie jedyne potwory”). I choć historia opowiedziana przez dziewczynkę mrozi krew w żyłach, dużo bardziej przerażająca jest refleksja, że to być może jedyna bajka w jakiej kiedykolwiek będzie musiała się odnaleźć.
Kampanię na zlecenie organizacji ECPAT przygotowała amerykańska agencja JWT.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”