Klimatyzator, wentylator, grzejnik. Co wspólnego mają ze sobą te trzy przedmioty codziennego użytku? Na plakatach kampanii WWF nad każdym z nich wisi obraz, który ilustruje, jakie konsekwencje dla środowiska ma zostawianie nieużywanych sprzętów podłączonych do zasilania. Tsunami, susza i topnienie lodowców stanowią przykłady „śladów”, jakie człowiek pozostawia w wyniku swego niegospodarnego działania.
Word Wildlife Fund alarmuje, że sprzęt RTV i AGD zużywa od 10 do 60% energii, gdy jest pozostawiony w stanie czuwania. Dlatego hasło kampanii zrealizowanej przez agencję Contrapunto BBDO z Madrytu brzmi: „If you don´t use it, turn it off” („Wyłącz, jeśli nie używasz”). Właśnie poprzez takie codzienne czynności można zredukować stopień eksploatacji bogactw naturalnych.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów