„Obrzydliwe, prawda?” pytała wystawiając na widok publiczny wnętrzności morskiego ssaka australijska organizacja International Fund for Animal Welfare w kampanii „Stop Whaling” z 2007 r. By zwrócić uwagę na krwawe połowy wielorybów w Japonii, agencja Republic of Everyone z Sydney przygotowała tę dosadną i „niesmaczną” kampanię, która obiła się w mediach szerokim echem. Kontrowersyjne działania reklamowe mają to do siebie, że wiadomość o nich szybko się rozprzestrzenia. Warto jednak pamiętać, że rozgłos nie zawsze przekłada się na pozytywny (pożądany przez nadawcę) efekt kampanii. To, że odbiorca zapamięta kreację czy zwróci uwagę na jej hasło nie implikuje, że poprze lub zaangażuje się w akcję.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem