Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” zapewnia swoim podopiecznym m.in. wczesną, kompleksową diagnozę problemów z widzeniem, wczesne wspomaganie rozwoju, edukację specjalną. W organizowanej przez nich kampanii Oswoić Ciemność nie uświadczymy dramatycznych apeli i wyciskających łzy wyznań. – Strategia komunikacji oparta była na obserwacji, że epatowanie cierpieniem zaczyna już ludzi nużyć (…). Postawiliśmy na przekaz, który miał być zauważalny poprzez jego wyróżnialność, a nie drastyczny język – mówią organizatorzy. Kampania obejmowała prasę, outdoor oraz Internet. Na potrzeby kampanii stworzono facebookową aplikację „Twoja Ciemność”, a dodatkowym wsparciem były programy do rozliczenia podatku – do pobrania on-line i jako dodatki w prasie. ———– Co dobrego? Kampanię „Oswoić Ciemność” komplementowaliśmy już w zestawieniu 10 hitów – najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r. – „Oswoić Ciemność” to jedna z tych kampanii, o których nie mówi się „wow”, tylko chce się powiedzieć „ale to piękne”. Prosta i spójna z celem akcji idea kreatywna oraz prosta i wymowna realizacja. Naiwna kreska budząca skojarzenia z dziecięcą twórczością oraz rezygnacja z koloru przywodzą na myśl rzeczywistość z perspektywy niewidomego dziecka. Wystarczy – okazuje się, że nic więcej nie potrzeba – pisaliśmy w lutym br. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”