Kampania 1% dla osób, które wolą zostać oczarowane warstwą tekstową niż wizualną. Akcję Zamień 1% podatku na 100% radości! zorganizowała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” wraz z agencją TELESCOPE i TBWA. Jej celem uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób niepełnosprawnych intelektualnie i zachęcenie do aktywnej postawy i niesienia pomocy osobom, które miały mniej szczęścia w życiu. Pierwszym krokiem może być wpisanie odpowiedniego numeru KRS w odpowiedniej rubryce zeznania podatkowego. Kampania podzielona była na 3 etapy i obejmowała działania ATL, BTL i PR. Całość kosztowała 342 535 zł brutto. W spotach telewizyjnych oraz kreacjach prasowych znane osoby ze świata kultury i mediów, plus Krzysztof „Diablo” Włodarczyk (bokser), przekonywali że gdyby mieli 1% szans życiowych, tak jak osoby niepełnosprawne intelektualnie, osiągnęli by jedynie ułamek swoich sukcesów. Kasia Nosowska nagrałaby jedynie 3,5 piosenki, a Piotr Najsztub nigdy nie doszedłby do puenty w przeprowadzanych wywiadach. ———– Co dobrego? Pani Anna Dymna po raz kolejny udowodniła, że jest na polskim rynku organizacji pozarządowych tym, kim Magda Gessler w gastronomii. Może rewolucji nie wprowadza, ale skuteczny personalbranding potrafi przełożyć na realny sukces prowadzonych przedsięwzięć – w tym wypadku usprawiedliwionych misją społeczną. Kampania z relatywnie dużym budżetem, przy wsparciu sieciowej agencji, ma szansę odkroić zauważalny kawałek z jednoprocentowego tortu. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”