Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie.
Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia, jakie stwarza ulatnianie się gazu z grilla gazowego. Jej twórcy nie chcieli tworzyć obrazu brutalnego, który miałby zastraszyć, ale przemawiający do wyobraźni użytkowników tych urządzeń poprzez pokazanie sytuacji z życia codziennego. W spocie zostało powiedziane, co należy zrobić – wystarczy sprawdzić, czy połączenie gazowe jest szczelne przez polanie wody z mydłem – jeśli nie widać bąbelków, grill jest bezpieczny.
Energy Safe Victoria (ESV) jest niezależną instytucją sprawującą kontrolę nad bezpieczeństwem elektryczności, gazu i rurociągów w Wiktorii (najbardziej zaludniony stan Australii). Kampanię wykonała agencja Redhanded.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem