Lepiej się zapiąć samemu, niż zostać przypiętym – przez sanitariuszy do noszy. Film reklamowy ilustrujący tę radę był elementem kampanii zainicjowanej przez Inspekcję Bezpieczeństwa Drogowego i Stowarzyszenie Ubezpieczycieli Samochodowych, pierwszą tego typu instytucję w Rosji.
Siedząca na foteliku samochodowym dziewczynka jest jedyną osobą, która przeżywa wypadek drogowy, ponieważ "Wszystko jest w porządku, jeśli pasy są zapięte". Jej rodziców ratownicy przypinają pasami do noszy – "Zapnij pasy sam, albo zapną cię inni".
Równolegle z jego emisją organizowano przy drogach, na dużych parkingach, w szkołach i przedszkolach eventy, promujące korzystanie z pasów bezpieczeństwa w samochodach. Reklama otrzymała drugą nagrodę na Moskiewskim Festiwalu Reklamy Społecznej 2008 w kategorii "Zdrowy styl życia".
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”