Małaszyński jest kiepskim fryzjerem
Paweł Małaszyński wcielił się w kolejną rolę. Tym razem zagrał średnio zdolnego, ale bardzo zaangażowanego, fryzjera w kampanii zachęcającej do „zakupu indeksów” dla dzieci objętych programem Akademia Przyszłości. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Wiosna.
Akademia Przyszłości jest programem pomocowym dla dzieci, które wychowują się w trudnych warunkach i mają przez to kłopoty w szkole. Każdy zainteresowany, wykupując indeks dla wybranego dziecka, umożliwi mu udział w dodatkowych zajęciach oraz całoroczne wsparcie tutora – wolontariusza pomagającego w nauce. W tym roku Akademia działa w 14 polskich miastach, obejmując 1095 dzieci.
Paweł Małaszyński promował już kilka miesięcy temu wspieranie dzieci kupując indeks dla 11-letniego Kamila z Warszawy, który dzięki temu mógł skorzystać z pomocy Stowarzyszenia.
Spot „Fryzjer” od 27 września jest emitowany na antenie TVN. Stacja objęła kampanię swoim patronatem. Reklamę indeksów Akademii Przyszłości można również zobaczyć w autobusach w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Kampanię wspierają również Daria Widawska, Anna Guzik, Sonia Bohosiewicz, Marta Żmuda-Trzebiatowska oraz Agata Kulesza.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!