Rodzic nie zawsze może pomóc
Rodzice obserwują, jak ich dzieci doświadczają odrzucenia czy wykluczenia przez grupę rówieśniczą. Smutek, ból i przygnębienie dziecka, które styka się z brakiem akceptacji, niechęci czy agresji odbija się w oczach patrzącego na niego rodzica. Obrazom towarzyszy refleksja, że dorosłym nie zawsze uda się ochronić dziecko, zawsze zareagować i zawsze zapewnić bezpieczeństwo z dala od trudności, czy negatywnych zachowań innych.
Z pozoru przewidywalne zakończenie dopełnia jednak chwila gdy dorosły odbiera telefon i słyszy głos córki … która przekazuje, że jest seropozytywna, tzn. wykryto u niej zakażenie HIV. W tym przypadku, przeciwnie, inni mogą i powinni działać nieprzerwanie, zawsze. Autorzy kampanii „The call” ("Telefon") – w krótkiej animacji zachęcają w ten sposób do przekazywania funduszy na pomoc i wsparcie dla osób cierpiących na HIV/AIDS. Przekazując środki rodzice mogą chronić swoje dzieci, poprzez dofinansowanie badań, opieki, profilaktyki i pomocy. Stawka jest wysoka, a odpowiedzialność ogromna.
Spot przygotowała agencja Leo Burnett.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem