────── 06.03.2009
Łóżko śmierci
Kreacja bez hasła. Łóżko bez pacjenta. Żadnych zbędnych elementów. Brytyjska organizacja The Roy Castle Lung Cancer Foundation w marcu prowadziła antynikotynową kampanię pokazując w reklamie autorstwa agencji CHI & Partners, że – to nic nowego, ale warto powtarzać – palenie papierosów zabija.
Minimalistyczna reklama – kalambur jest zrozumiała momentalnie, od pierwszego rzutu oka – prawdopodobnie pozostanie w pamięci odbiorców dłużej niż komunikaty skomplikowane i wieloelementowe.
Nazwa kampanii:
Deathbed
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Roy Castle Lung Cancer Foundation
Media:
Plakaty w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
CHI & Partners
Adresaci:
Osoby uzależnione od tytoniu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!