W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania dotycząca przemocy domowej z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot "The Cut" wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło "Isn’t it time someone called cut?" (Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?) wzywa do zaprzestania bicia kobiet – kampania uświadamia, że co tydzień wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Film prezentuje aktorkę wracającą z planu filmowego do domu, gdzie czeka na nią zazdrosny mężczyzna. Oskarżając ją o romans z partnerem filmowych rzuca ją na ziemię i wielokrotnie kopie. Keira Knightley krzyczy, że nie zgadza się na takie sceny i że nie było ich w scenariuszu. Kamera odjeżdża i widać, że cała scena rozgrywa się na planie filmowym, ale wokół nie ma nikogo z ekipy filmowców.
Women’s Aid od 35 lat prowadzi w całym kraju działania pomagające kobietom i dzieciom – ofiarom przemocy domowej. Kampania ma zmotywować poszkodowane osoby do zgłaszania się po pomoc, ale i zachęcić pozostałe osoby do regularnego wsparcia finansowego organizacji niewielką kwotą – 2 funty miesięcznie.
Film emitowany jest w brytyjskich stacjach telewizyjnych i w kinach, ponadto reklamy ukażą się w prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”