Powyginane wraki aut układają się w kształt przypominający szklankę wymyślnego napoju alkoholowego. Wrażenia dopełnia stercząca jak słomka rura wydechowa i koło zamiast cytryny.
Kojarzące się z relaksem drinki najczęściej spożywa się w miejscach, z których trzeba jeszcze wrócić do domu. A przy prowadzeniu po kilku egzotycznych napojach wyskokowych łatwo o wypadek, po którym samochód będzie nie do poznania. Alcool e auto. Cocktail letale. (Alkohol i samochód to śmiertelny koktajl) – informuje hasło kampanii.
Włoska agencja Red Cell stworzyła kampanię, która skierowana jest do kierowców i ma walczyć z prowadzeniem pod wpływem alkoholu. Pomysł na kampanię opiera się na instynktownym odbieraniu kształtów i pewnych atrybutów przez odbiorców. Tymczasem za rzeczą utożsamianą z miłym spędzaniem czasu może kryć się coś zupełnie innego. W tej kampanii za kształtem drinka kryje się wypadek i w dalszej perspektywie – zagrożone ludzkie życie.
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem