logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 1% na wspólny pożytek
08.02.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

1% na wspólny pożytek

Your browser does not support the video tag.


Sławne osoby promują ideę 1%. 8 lutego ruszyła kampania promująca ideę przekazywania 1% podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.

Kampania realizowana z inicjatywy fundacji Krajowe Centrum Kompetencji ma uświadomić jak ważną jest kwestia przekazywanie 1% podatku dochodowego na rzecz "dobra społecznego". Jej celem jest promocja samej idei – spoty nie wyróżniają żadnej konkretnej organizacji.

W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, Krzysztof Kolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Zbigniew Zamachowski oraz ponad 100 statystów.

Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowały ze swoich honorariów.
Bezpłatnie spoty emitowane będą w TVP, Polsat, TVN i TV PULS, Polskie Radio oraz w sieci kin Cinema City/New Age Media.

Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja TBWA.



Nazwa kampanii:
1%
Czas:
2008.2.8 - 2008.4.30
Nadawca:
Krajowe Centrum Kompetencji
Media:
Telewizja, kino, radio, internet
Wykonawca:
TBWA\TELESCOPE
Adresaci:
Podatnicy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek