1% na wspólny pożytek
Sławne osoby promują ideę 1%. 8 lutego ruszyła kampania promująca ideę przekazywania 1% podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.
Kampania realizowana z inicjatywy fundacji Krajowe Centrum Kompetencji ma uświadomić jak ważną jest kwestia przekazywanie 1% podatku dochodowego na rzecz "dobra społecznego". Jej celem jest promocja samej idei – spoty nie wyróżniają żadnej konkretnej organizacji.
W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, Krzysztof Kolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Zbigniew Zamachowski oraz ponad 100 statystów.
Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowały ze swoich honorariów.
Bezpłatnie spoty emitowane będą w TVP, Polsat, TVN i TV PULS, Polskie Radio oraz w sieci kin Cinema City/New Age Media.
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja TBWA.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu