Dwoje dzieci znajduje się pod wodą i z coraz większym trudem wstrzymuje oddech. Po kilku sekundach wydaje się że są już u kresu swych możliwości. Jest jednak coś, co sprawia, że podobny stan może trwać nawet przez kilkanaście lat.
Nawiązują do tego dwa spoty jakie zostały zrealizowane na zlecenie organizacji "Save the children" ("Ocal dzieci") przez agencję Anti. Obraz tonących dzieci to metaforyczne przedstawienie tego co czują nieletnie ofiary przemocy seksualnej. Jak można się dowiedzieć z napisów pojawiających się w trakcie spotu: "Sexually abused children hold in their dark secret for 17 years on average. Speaking openly about sexual abuse can help these children know that they are not alone. Your voice can hepl make a difference" ("Dzieci wykorzystywane seksualnie skrywają swój mroczny sekret średnio przez 17 lat. Głośnie mówienie o przemocy seksualnej może pomóc im poczuć, że nie są same. Twój głos może się do tego przyczynić"). W ten sposób twórcy kampanii chcą wywołać publiczną debatę na temat seksualnego wykorzystywania dzieci, w której każdy może zabrać głos. Głośne mówienie o problemie ma pomóc jego ofiarom przerwać wieloletnie milczenie, które jest jedyną szansa na uzyskanie jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz.
Maciej Zubel
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!