Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Mafia zabezpiecza tyły
Klasyka filmu gangsterskiego – podziemna kryjówka Don Pabla, muzyka w stylu „Ojca Chrzestnego”, spaghetti, broń i „typy spod ciemnej gwiazdy”. Nagle gangsterzy zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę, którym okazuje się rak jelita grubego, a tytułowym zabezpieczeniem jest badanie kolonoskopii. Rak jelita grubego to problem wstydliwy, podobnie jak często ratujące życie badanie przesiewowe, czyli kolonoskopia. Z problem zmierzyła się kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!” realizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka Na Raka”. Tak jak orężem w walce z rakiem są badania profilaktyczne, tak orężem twórców tej kampanii społecznej jest humor. Trudno w przyjazny i przystępny sposób mówić o kolonoskopii. Ta sztuka udała się w przypadku zabezpieczającej tyły mafii. Na szczególne wyróżnienie zasługuje pomysł na scenariusz, który powstał w wyniku konkursu dla młodzieży „Znajdź Haka Na Raka”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!