logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Mafia zabezpiecza tyły
02.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Mafia zabezpiecza tyły



Klasyka filmu gangsterskiego – boss mafii i jego goryle zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę. Finał zaskakuje: mordercą jest rak, a tytułowe zabezpieczanie tyłów to poddanie się badaniu kolonoskopii.

Rak jelita grubego to problem wstydliwy, podobnie jak często ratujące życie badanie przesiewowe, czyli kolonoskopia. Z problem mierzy się kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!” realizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka Na Raka” (MHNR).

Podziemna kryjówka Don Pabla, muzyka w stylu „Ojca Chrzestnego”, spaghetti, broń i "typy spod ciemnej gwiazdy" – to wszystko tworzy klimat filmu gangsterskiego i tym samym w przystępny i przyjemny do oglądania sposób przekazuje informacje na temat raka jelita grubego i metody na jego wczesne wykrycie.

Produkcję spotu radiowego i telewizyjnego nadzorowała Fabryka Komunikacji Społecznej, a pomysł na scenariusz powstał w wyniku konkursu dla młodzieży „Znajdź Haka Na Raka”. Za koordynację programu MHNR odpowiada agencja PR Hill+KnowltonStrategies. Reżyserem filmu jest Dariusz Zatorski, produkcją zajęło się studio filmowe Zielony Pomidor. W spocie występują: Amerykanin – Phil Goss, Francuz – Christophe Lan i dwóch Polaków – Kamil Lemieszewski i Michał Zbroja, który jest na co dzień ochroniarzem.

Fabryka Komunikacji Społecznej już po raz trzeci realizuje spoty telewizyjne i radiowe w ramach Programu MHNR, a także wspiera merytorycznie młodzież biorącą udział w projekcie. Na stronie mamhakanaraka.pl dostępne są materiały z warsztatu kreatywnego przeprowadzonego online w kwietniu br.

Organizatorem MHNR jest Polska Unia Onkologii, a partnerem strategicznym – firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline.

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek