Klasyka filmu gangsterskiego – boss mafii i jego goryle zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę. Finał zaskakuje: mordercą jest rak, a tytułowe zabezpieczanie tyłów to poddanie się badaniu kolonoskopii.
Rak jelita grubego to problem wstydliwy, podobnie jak często ratujące życie badanie przesiewowe, czyli kolonoskopia. Z problem mierzy się kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!” realizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka Na Raka” (MHNR).
Podziemna kryjówka Don Pabla, muzyka w stylu „Ojca Chrzestnego”, spaghetti, broń i "typy spod ciemnej gwiazdy" – to wszystko tworzy klimat filmu gangsterskiego i tym samym w przystępny i przyjemny do oglądania sposób przekazuje informacje na temat raka jelita grubego i metody na jego wczesne wykrycie.
Produkcję spotu radiowego i telewizyjnego nadzorowała Fabryka Komunikacji Społecznej, a pomysł na scenariusz powstał w wyniku konkursu dla młodzieży „Znajdź Haka Na Raka”. Za koordynację programu MHNR odpowiada agencja PR Hill+KnowltonStrategies. Reżyserem filmu jest Dariusz Zatorski, produkcją zajęło się studio filmowe Zielony Pomidor. W spocie występują: Amerykanin – Phil Goss, Francuz – Christophe Lan i dwóch Polaków – Kamil Lemieszewski i Michał Zbroja, który jest na co dzień ochroniarzem.
Fabryka Komunikacji Społecznej już po raz trzeci realizuje spoty telewizyjne i radiowe w ramach Programu MHNR, a także wspiera merytorycznie młodzież biorącą udział w projekcie. Na stronie mamhakanaraka.pl dostępne są materiały z warsztatu kreatywnego przeprowadzonego online w kwietniu br.
Organizatorem MHNR jest Polska Unia Onkologii, a partnerem strategicznym – firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?