Niezwykle popularny produkt firmy Apple, iPod, pozwala słuchać muzyki z głośnością przekraczającą 100 decybeli, podczas gdy bezpieczny dla ucha poziom to 85 decybeli. Ryzyko przedwczesnego uszkodzenia słuchu jest szczególnie wysokie wśród młodych ludzi, coraz częściej określanych mianem „pokolenia iPoda”. To właśnie do reklam produktu firmy Steve’a Jobsa nawiązują plakaty stworzone przez agencję DDB New Zealand, dla The National Foundation for the Deaf (NFD, Narodowa Fundacja na rzecz Przeciwdziałania Głuchocie). Plakaty przygotowała agencja DDB New Zealand.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!