Dobra materialne wykonane z kart do gry ilustrują trud włożony z zbudowanie ich i zarazem ogromną łatwość, z jaką jednym ruchem można je zburzyć.
Gambles Anonymous Brazil to brazylijska wspólnota ludzi uzależnionych od hazardu. Tworzy ją tysiące mężczyzn i kobiet dzielących się doświadczeniami, siłą i nadzieją w celu rozwiązania łączącego ich problemu. Stworzona w maju br. przez agencję Agencia3, na zlecenie organizacji, kampania billboardowa skierowana została przeciwko uzależnieniu od gier hazardowych – komunikowała o poważnych zagrożeniach płynących z niepohamowanego grania. Reklamy pod hasłem „Im więcej grasz, tym więcej tracisz” przedstawiają dom i samochód wykonane z kart do gry. Niewiele potrzeba by się rozsypały.
K.Szmigielska
Czas:
2009.5.1 - 2009.5.15
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Gamblers Anonymous Brazil
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Agencia3 (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Osoby uprawiające hazard i ich bliscy
Hasło kampani:
The more you play, the more you lose
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę