logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Życie pod prześcieradłem
22.05.2011
Tematy: Kreacje / printy

Życie pod prześcieradłem



Jeszcze żyją, ale jakby ich już nie było. Zasłonięci białymi prześcieradłami, niczym całunami, przypominają duchy, które rozpłynęły się w przestrzeni. Mogą długo jeszcze pozostawać niewidzialnymi zanim na dobre zabierze ich śmierć. Choć dla świata dawno już są martwi – chorzy na raka.

Hasło kampanii przygotowanej przez agencję agencja Diaframma „A tumor can take a life long before death will” („Nowotwór może odebrać życie dużo wcześniej niż zrobi to śmierć”) odnosi się do problemu wykluczenia społecznego chorych i pozostawiania ich samych sobie bez należytego wsparcia. Kreacja została stworzona dla istniejącej od 1978 r. bolońskiej organizacji Associazione Nazionale Tumori (ANT), która oferuje chorym na raka darmową całodobową opiekę społęczną i lekarską w ich domach. Od 1985 r. ANT pomogło już ponad 80 tys. chorym na terenie Włoch.

Ogromną rolę dla istninienia fundacji odgrywa pomoc darczyńców. Jedną z okazji do finansowego wsparcia jej działań niesie konieczność złożenia rocznego zeznania podatkowego. Włosi są zobowiązani do złożenia zeznania w okresie od 1 maja do 31 lipca. Celem kreacji jest zachęcenie podatników, by zdecydowali się skorzystać z możliwości przekazania 5 promili swojego podatku na rzecz ANT.
M. Waręska








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.11.2025Kreacje / printy

    Przeprowadzka

  • 19.11.2025Kreacje / printy

    Jeśli dasz mi smartfon

  • 18.11.2025Kreacje / printy

    Niewidoczni sportowcy

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek