Dzieci nie zawsze wyrażają swoją traumę słowami, ale ich działania i zachowania często mówią głośniej, niż nam się wydaje. Ciche Sygnały (Silent Signals) to kampania edukacyjna, która pokazuje, że nieco nietypowe, ale w sumie dość niewinne czynności – zbieranie gumek, darcie kart z jokerami czy odkręcanie kół zabawkowym samochodzikom – mogą być ukrytym wołaniem o pomoc.
Poprzez symboliczne historie, upublicznione w mediach drukowanych, twórcy kampanii wzywają rodziców, nauczycieli i opiekunów do bacznego przyglądania się swoim podopiecznym, rozpoznawania cichych oznak przemocy i podejmowania odpowiednich działań. Niektóre lęki nie są wyimaginowane. Mów głośno, gdy ofiary mówią bardzo cicho.






txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Decoded Pain / Silent Signals
Czas:
2025.2
Nadawca:
Childline • Child Line
Media:
print
Wykonawca:
school: VIVA Institute of Applied Art
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
