logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Holokaust, powtórz
22.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Szwecja

Holokaust, powtórz



27 stycznia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu. Tego dnia, w 1945 roku, 100 Lwowska Dywizja Piechoty, którą dowodził generał major Fiodor Krasawin, wyzwoliła obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau.

Aby uczcić pamięć, ale również podkreślić wagę niepamięci, w 80. rocznicę wyzwolenia Auschwitz Szwedzkie Muzeum Holokaustu rozpoczęło kampanię prasową opartą na powtarzaniu. W jednym z głównych szwedzkich magazynów umieszczono reklamy, zawierające tylko jedno słowo: Holokaust. Przekaz obejmował wszystkie formaty – od krótkich kolumn po całostronicowe printy i rozkładówki – z finałowym przekazem: Będziemy się powtarzać, by historia się nie powtarzała.

Kampania została rozpoczęta zaledwie kilka dni po kontrowersyjnym, nazistowskim salucie Elona Muska, co tylko podkreśliło pilną potrzebę przeciwstawiania się zapomnieniu i zniekształcaniu historii. Dzisiaj, w świetle wojny izraelsko-palestyńskiej i tragedii cywilów w Strefie Gazy, przekaz ten wydaje się mieć szczególnie istotne znaczenie.

txt: Dorota Chrobak

print Szwecja


Nazwa kampanii:
The Holocaust, The Holocaust, The Holocaust
Czas:
2025.1
Nadawca:
The Swedish Holocaust Museum
Media:
print
Wykonawca:
BBDO Nordics





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek