logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Tiszert. T-Search
23.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia

Tiszert. T-Search



W Brazylii znika bez wieści około dwieście dzieci dziennie. Z drugiej strony Brazylijczycy uwielbiają nosić koszulki z podobiznami swoich ulubionych zespołów i wykonawców albo reprodukcjami okładek ich płyt. Na przecięciu tych dwóch faktów zrodziła się idea T-SEARCH – ruchu, który zamienia modę w oddziaływanie społeczne.

Twórcy kampanii sięgnęli po genialny w swojej prostocie pomysł: wyemitowali kolekcję tiszertów, na których zamiast muzyków czy aktorów, pojawiły się obrazy zaginionych i czekających na odnalezienie dzieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji dokonano tzw. progresji wiekowej – zdjęcia dzieci przekształcono w wizerunki dorosłych, jakimi mogliby być obecnie.

Inicjatywa spotkała się niezwykle pozytywnym odbiorem społecznym, zarówno po stronie zwykłych obywateli, jak i samych celebrytów, którzy chętnie prezentowali się w „t-searchach” na swoich kanałach social mediowych, pokazywali się w nich publicznie a nawet występowali na koncertach. Cała kolekcja „t-searchów” wyprzedała się na pniu zaś dzięki akcji udało się odnaleźć pięcioro zaginionych dzieci.

https://video.adsoftheworld.com/aheo1bhx8z4fvow8jgyerh0h7s4i.mp4

txt: Dorota Chrobak

outdoor Brazylia experiential 360° medium campaign


Nazwa kampanii:
T-Search. The #OutfitOfVisibility
Czas:
2024.9
Nadawca:
Mães da Sé
Media:
360° medium campaign, experiential, outdoor
Wykonawca:
Cappuccino • Weber Shandwick





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek