logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Prawa człowieka
   ──────  04.05.2009

Związek kobiety i mężczyzny

Your browser does not support the video tag.


Carrie Prejean, która podczas finału wyborów Miss USA, wyraziła swój stanowczy pogląd na temat konstrukcji małżeństw, zyskała natychmiastową sławę oraz stała się twarzą kampanii "No Offense" anty-homoseksualnej organizacji National Organization for Marriage, uznającej wyłącznie małżeństwa dwupłciowe.

Prejean była główną pretendentką do najwyższego tytułu, ale podczas finału konkursu, 19 kwietnia br., musiała odpowiedzieć na pytanie znanego w USA geja, członka jury – Pereza Hiltona, który chciał wiedzieć czy, jej zdaniem, amerykańskie stany powinny zalegalizować małżeństwa osób tej samej płci. Miss Kaliforni, ku zaskoczeniu pytającego, odpowiedziała, że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny. Dodała, że jej poglądy są powszechne w jej rodzinie oraz w Stanach Zjednoczonych. Ta wypowiedź wywołała medialną burzę i przeszkodziła jej w zdobyciu korony Miss USA. Sprzeciwił się temu Perez Hilton.

– Wiem, że kosztowało mnie to koronę. Powiedziałam jednak to, w co wierzę i co jest prawdziwe. Wpojono mi, żeby nigdy nie iść na kompromis z własnymi przekonaniami. Myślę, że to pytanie było testem, któremu poddał mnie Bóg. To był test mojego charakteru i mojej wiary. Czuję się jak prawdziwa zwyciężczyni – powiedziała dziennikarzom.

Kampania "No Offense" jest częścią szerokiej akcji medialnej "Religious Liberty Ad Campaign", prowadzonej przez NOM od wielu miesięcy. Organizacja, poza głoszeniem swoich poglądów, zwraca się do odbiorców z prośbą o wsparcie finansowe przeznaczane na zakup kolejnych emisji reklam. Przykładowo, by zostać sponsorem jednej emisji spotu w telewizji kablowej trzeba przekazać organizacji 400 dolarów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
No Offense
Czas:
2009.4.30 - 2009.5.31
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
National Organization for Marriage
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Ogół społeczeństwa amerykańskiego
Hasło kampani:
Preserve Marriage. Protect Freedom of Speech. Protect Religious Liberty.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek