Get Caught Reading to ogólnoamerykańska kampania zachęcająca wszystkich, niezależnie od wieku, do czytania. Jej inicjatorem jest Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców (AAP – Association of American Publishers), a za realizację i PR odpowiada agencja Goldberg McDuffie Communications. Pomysłodawczynią była Pat Schroeder – senator w Kongresie i Szefowa AAP. Pierwsza edycja miała miejsce w 1999 roku i od tego czasu w maju każdego roku następuje kolejna odsłona kampanii. Dzięki uczestnictwu w akcji sławnych osób oraz znanych postaci z filmów dla dzieci, cieszy się ona ogromną popularnością. Zdjęcia „przyłapanych” gwiazd publikowane są w prasie oraz wieszane w księgarniach i bibliotekach. Dodatkowo stanowe biblioteki werbują do akcji lokalne gwiazdy (samych kongresmenów „przyłapano” ponad 200). Get Caught Reading to kampania, która stała się inspiracją dla podobnych akcji w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i całej Europie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!