Get Caught Reading to ogólnoamerykańska kampania zachęcająca wszystkich, niezależnie od wieku, do czytania. Jej inicjatorem jest Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców (AAP – Association of American Publishers), a za realizację i PR odpowiada agencja Goldberg McDuffie Communications. Pomysłodawczynią była Pat Schroeder – senator w Kongresie i Szefowa AAP. Pierwsza edycja miała miejsce w 1999 roku i od tego czasu w maju każdego roku następuje kolejna odsłona kampanii. Dzięki uczestnictwu w akcji sławnych osób oraz znanych postaci z filmów dla dzieci, cieszy się ona ogromną popularnością. Zdjęcia „przyłapanych” gwiazd publikowane są w prasie oraz wieszane w księgarniach i bibliotekach. Dodatkowo stanowe biblioteki werbują do akcji lokalne gwiazdy (samych kongresmenów „przyłapano” ponad 200). Get Caught Reading to kampania, która stała się inspiracją dla podobnych akcji w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i całej Europie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu