Get Caught Reading to ogólnoamerykańska kampania zachęcająca wszystkich, niezależnie od wieku, do czytania. Jej inicjatorem jest Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców (AAP – Association of American Publishers), a za realizację i PR odpowiada agencja Goldberg McDuffie Communications. Pomysłodawczynią była Pat Schroeder – senator w Kongresie i Szefowa AAP. Pierwsza edycja miała miejsce w 1999 roku i od tego czasu w maju każdego roku następuje kolejna odsłona kampanii. Dzięki uczestnictwu w akcji sławnych osób oraz znanych postaci z filmów dla dzieci, cieszy się ona ogromną popularnością. Zdjęcia „przyłapanych” gwiazd publikowane są w prasie oraz wieszane w księgarniach i bibliotekach. Dodatkowo stanowe biblioteki werbują do akcji lokalne gwiazdy (samych kongresmenów „przyłapano” ponad 200). Get Caught Reading to kampania, która stała się inspiracją dla podobnych akcji w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i całej Europie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy