logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022
11.10.2022
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022



Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).

Prawie dwustu ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania / kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).

W kategorii Non Profit & Public Service nominacje otrzymały m.in. kampanie Pełnosprawni w miłości oraz UNMUTE – Głośniej niż decybele, o których szerzej pisaliśmy na łamach portalu kampaniespoleczne.pl. Ze wszystkimi nominacjami do tegorocznej edycji Effie Awards Poland można zapoznać się TUTAJ.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).
Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9).

Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Szczegóły na: https://awards.effie.pl/

Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

CSR konkurs Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Effie Effie Awards


Nazwa wydarzenia:
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022
Czas:
2022.10.7
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek