Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022
Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
Prawie dwustu ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania / kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).
W kategorii Non Profit & Public Service nominacje otrzymały m.in. kampanie Pełnosprawni w miłości oraz UNMUTE – Głośniej niż decybele, o których szerzej pisaliśmy na łamach portalu kampaniespoleczne.pl. Ze wszystkimi nominacjami do tegorocznej edycji Effie Awards Poland można zapoznać się TUTAJ.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).
Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9).
Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Szczegóły na: https://awards.effie.pl/
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF