Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022
Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
Prawie dwustu ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania / kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).
W kategorii Non Profit & Public Service nominacje otrzymały m.in. kampanie Pełnosprawni w miłości oraz UNMUTE – Głośniej niż decybele, o których szerzej pisaliśmy na łamach portalu kampaniespoleczne.pl. Ze wszystkimi nominacjami do tegorocznej edycji Effie Awards Poland można zapoznać się TUTAJ.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7).
Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9).
Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Szczegóły na: https://awards.effie.pl/
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa