logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Kultura, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  23.09.2021

Głośniej niż decybele. Ruszyła kampania na rzecz osób głuchych w popkulturze



Stereotypowo uważa się, że skoro Głusi nie słyszą, to nie mogą czerpać przyjemności z muzyki. To nieprawda. Osoby niesłyszące przede wszystkim czują muzykę poprzez drgania, wibracje, zwiększone basy. Czują ją całym swoim ciałem, tańczą i śpiewają muzykę w języku migowym, i tym samym słuchają jej – mówi Krzysztof Kotyniewicz, Prezes Polskiego Związku Głuchych.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Tygodnia Głuchych oraz Międzynarodowego Dnia Języków Migowych (19.09), Polski Związek Głuchych przygotował nietypową kampanię społeczną, UNMUTE „Głośniej niż decybele”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieobecności osób głuchych w popkulturze. Kultura popularna, która z założenia powinna być egalitarna i dostępna dla wszystkich, dyskryminuje i wyklucza niesłyszących niemal w każdym swoim aspekcie. W eterze wciąż panuje cisza na temat tych, którzy wiedzą o niej najwięcej.

Kluczowym elementem kampanii jest teledysk zespołu, składającego się z osób głuchych i niedosłyszących, czyli Magdaleny Wdowiarz, Julii Kramek, Aliny Jagodzińskiej, Zuzanny Szymańskiej i Jakuba Stanisławczyka:

Autorem tekstu utworu jest Michał Pakuła, muzykę skomponował Michał „FOX” Król, teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a zdjęcia do okładki singla wykonał Łukasz Ziętek. Oficjalna strona projektu to: ​​https://www.unmute.pl/
Hasztagi kampanii to: #glosniejnizdecybele i #unmute

NGO   |  niepełnosprawni   |  niepełnosprawność   |  film   |  kultura   |  walka z wykluczeniem społecznym   |  niesłyszący   |  Równouprawnienie i tolerancja   |  głusi   |  Unmute   |  Polski Związek Głuchych   | 


Nazwa kampanii:
UNMUTE Głośniej niż decybele
Czas:
2021.9.20
Tematy:
Kultura, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polski Związek Głuchych
Media:
integrated (film, social media)
Hasło kampani:
#glosniejnizdecybele #unmute





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek