logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pełnosprawni w miłości – kampania o tym, że wszyscy kochamy tak samo
07.01.2022
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Pełnosprawni w miłości – kampania o tym, że wszyscy kochamy tak samo



Projekt „Pełnosprawni w miłości” powstał z potrzeby przełamywania społecznego tabu związanego z seksualnością i rodzicielstwem osób z niepełnosprawnością. Promuje ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.

Na ogólnopolską kampanię społeczną składają się spoty telewizyjne, kreacje na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz reklamy radiowe z udziałem trójki osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich. W mediach społecznościowych projekt wspierają influencerzy, m.in. Janina Bąk (Janina Daily). Spot promujący  „Pełnosprawni w miłości” można obejrzeć poniżej:

Do udziału w projekcie zostały zaproszone trzy osoby z niepełnosprawnością ruchową wraz z bliskimi, które swoim życiem i działalnością zrywają z mitami i stereotypami. W materiałach promujących ideę kampanii pokazują swoje życie rodzinne i miłosne, takim jakie jest – bez koloryzowania. W kampanii udział wzięli: Anna Klecha (z Poznania), Miłosz Przybyłek, Sylwia i Tomek Stankiewiczowie (z Ciechanowa) oraz Ania i Artur Wachowiczowie wraz córeczką Hanią (z Radomia). Więcej na temat kampanii „Pełnosprawni w miłości” można dowiedzieć się TUTAJ.

NGO niepełnosprawni rodzicielstwo niepełnosprawność walka z wykluczeniem społecznym rodzice Równouprawnienie i tolerancja seks Janina Bąk Janina Daily osoby niepełnosprawne Fundacja Avalon


Nazwa kampanii:
Pełnosprawni w miłości
Czas:
2021.12.24
Nadawca:
Fundacja Avalon
Media:
integrated (spot, radio, outdoor, internet, social media)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek