logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zły punkt obsesji
19.09.2010
Tematy: Kreacje / printy

Zły punkt obsesji



Odważny bodypainting już nieraz był wykorzystywany w reklamie, tak samo jak nagie modelki obnoszące się ze swymi wdziękami. Novum w kreacji przygotowanej przez DDB Singapore nie stanowią środki wyrazu, ale to, do czego zostały wykorzystane. Tym razem nagość nie wiąże się z seksem, a z poważnym problemem zdrowotnym, choć przedstawionym z dużą rezerwą i poczuciem humoru.

Kampania stworzona na potrzeby Fundacji na Rzecz Walki z Rakiem Piersi (ang: Breast Cancer Foundation) w pomysłowy sposób pokazuje jak łatwo w codziennym zabieganiu zapomnieć o tym co jest naprawdę ważne, czyli o zdrowiu. Reklamy ukazują stereotypowe problemy kobiet, związane z wyglądem. Czy będzie to waga, czy stan skóry lub włosów – każda z tych rzeczy potrafi skutecznie spędzić sen z powiek i stać się niemalże obsesją wywołującą skrajne emocje.

Kampania nie stara się z nimi walczyć, przeciwnie – wykorzystuje je. Reklamy sugerują, że troska o samą siebie z założenia jest zjawiskiem pozytywnym, a jedyne co trzeba zrobić to zadać sobie pytanie „Are you obsessed with the right things?” („Czy przejmujesz się tym, czym należy?”). Kobiety martwią się wyglądem swojej pupy, fryzury czy pryszczem na twarzy, a znacznie ważniejsze jest samobadanie piersi. Sprawdzanie biustu pod kątem zmian, może stanowić o jakości życia na wiele kolejnych lat.
A.Dudkowski








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.11.2025Kreacje / printy

    Przeprowadzka

  • 19.11.2025Kreacje / printy

    Jeśli dasz mi smartfon

  • 18.11.2025Kreacje / printy

    Niewidoczni sportowcy

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek