Z butelki po piwie i kilku drinków może zrodzić się przerażająca zjawa. Widok własnej córki może stać się dla ojca najstraszniejszym z koszmarów, jeżeli nie może już cofnąć swych czynów i przywrócić jej odebranego własnymi rękoma życia. Taką sytuację pokazuje film stworzony na zamówienie Departamentu Transportu stanu Nowy Meksyk.
Na uczuciu rozpaczy oparty został wspólny projekt studia produkcyjnego Smoke & Mirrors i agencji VWK. Przekaz filmu ma uświadomić jakie konsekwencje może nieść ze sobą prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu – "You Drink, You Drive, You Lose" ("Pijesz, Prowadzisz, Tracisz"). By przekaz kampanii był jak najbardziej autentyczny i jak najwierniej obrazował tragiczną rzeczywistość, jego autorzy przy realizacji spotu współpracowali z policją.
A.Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem