Co łączy wielorybnika i człowieka wrzucającego śmieci do morza? Obaj zabijają żyjące w tym środowisku zwierzęta. Kreacja przygotowana przez agencję Young&Rubicam dla Surfrider Foundation składała się z trzech plakatów, stylizowanych na ilustracje rodem z książek przygodowych. Przedstawieni na nich myśliwi zamiast sieci czy harpunów wyposażeni są w puszki i plastikowe butelki, którymi celują w ryby, foki i wieloryby. Jedynym kolorowym elementem na czarno-białych rysunkach jest tryskająca krew.
Celem kampanii realizowanej w maju br. było nakłonienie odbiorców do podpisania petycji o aktywne przeciwdziałanie zaśmiecaniu plaż i środowisk wodnych, skierowanej do europejskiego Komisarza ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa. Petycja została przedstawiona komisarz Marii Damanaki podczas Europejskich Dni Morza.
A.Postek
zobacz także
-
20.11.2025Kreacje / printy
Przeprowadzka
-
19.11.2025Kreacje / printy
Jeśli dasz mi smartfon
-
18.11.2025Kreacje / printy
Niewidoczni sportowcy
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz



