Co łączy wielorybnika i człowieka wrzucającego śmieci do morza? Obaj zabijają żyjące w tym środowisku zwierzęta. Kreacja przygotowana przez agencję Young&Rubicam dla Surfrider Foundation składała się z trzech plakatów, stylizowanych na ilustracje rodem z książek przygodowych. Przedstawieni na nich myśliwi zamiast sieci czy harpunów wyposażeni są w puszki i plastikowe butelki, którymi celują w ryby, foki i wieloryby. Jedynym kolorowym elementem na czarno-białych rysunkach jest tryskająca krew.
Celem kampanii realizowanej w maju br. było nakłonienie odbiorców do podpisania petycji o aktywne przeciwdziałanie zaśmiecaniu plaż i środowisk wodnych, skierowanej do europejskiego Komisarza ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa. Petycja została przedstawiona komisarz Marii Damanaki podczas Europejskich Dni Morza.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów