W lutym 2006 roku holenderska organizacja Proefdiervrij (Stowarzyszenie przeciwko testowaniu produktów na zwierzętach) wraz z agencją Publicis Dialog realizowała kampanię pod hasłem „You can’t say you didn’t know” ukazującą flakony perfum wypełnione ściśniętymi w nich zwierzętami. Akcja kierowana do konsumentów nakłaniała ich w ten sposób do dokonywania świadomych decyzji zakupowych i do wybierania kosmetyków nie testowanych na zwierzętach. Organizacja na swojej stronie www zamieściła listę firm nie stosujących tego procederu i w ten sposób urzeczywistniła hasło kampanii – nie możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Nikt nie planuje zostać uchodźcą