W lutym 2006 roku holenderska organizacja Proefdiervrij (Stowarzyszenie przeciwko testowaniu produktów na zwierzętach) wraz z agencją Publicis Dialog realizowała kampanię pod hasłem „You can’t say you didn’t know” ukazującą flakony perfum wypełnione ściśniętymi w nich zwierzętami. Akcja kierowana do konsumentów nakłaniała ich w ten sposób do dokonywania świadomych decyzji zakupowych i do wybierania kosmetyków nie testowanych na zwierzętach. Organizacja na swojej stronie www zamieściła listę firm nie stosujących tego procederu i w ten sposób urzeczywistniła hasło kampanii – nie możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś.
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…