logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zaliczanie Krakowa
19.05.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Zaliczanie Krakowa



Lajkoniki a’ la Lenny Kravitz i Gandalf promują Kraków w kampanii „Kraków wart jest zaliczenia” skierowanej głównie do studentów. Seria plakatów i billboardów promuje miasto i jego najważniejsze wydarzenia kulturalne, takie jak koncert Lenny’ego Kravitza na Wiankach, festiwal filmowy czy festiwal sztuki współczesnej.

W ramach kampanii powstały ulotki i foldery w formie indeksów, z kalendarium imprez zamiast przedmiotów do zaliczenia, rozdawane w pobliżu największych uczelni kraju. W akademikach pojawiły się wywieszki na drzwi z hasłem „Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie.”

Krakowska kampania jest częścią projektu „6 zmysłów”, który przedstawia Kraków jako miejsce wydarzeń kulturalnych na najwyższym, światowym poziomie. W maju i czerwcu w Krakowie odbywają się: 2. Festiwal Muzyki Filmowej, Miesiąc Fotografii, Festiwal Sztuk Wizualnych Art. Boom oraz Selector Festival i koncert Lenny’ego Kravitza.

Kreacja już zdążyła zbulwersować środowisko polskich feministek, które uważają, że reklama jest obraźliwa dla kobiet. Profesor Magdalena Środa, wypowiadając się na łamach „Dziennika” stwierdziła, że reklamodawcy bazują na prymitywnych instynktach i wykorzystują seksizm. Mimo sprzeciwów kampania jest realizowana i jest o niej głośno.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Kraków wart jest zaliczenia
Czas:
2009.5.18 - 2009.6.30
Nadawca:
Krakowskie Biuro Festiwalowe
Media:
Plakaty, billboardy, internet, foldery, ulotki, wywieszki, radio
Wykonawca:
TBWATelescope
Adresaci:
Studenci
Hasło kampani:
Kraków wart jest zaliczenia





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek