1 na 3 kobiety doświadcza przemocy seksualnej zanim osiągnie 18 lat. Przemoc domowa dotyczy wszystkich klas społecznych. Ofiarami gwałtu są kobiety niezależnie od wieku i atrakcyjności. Żaden mężczyzna nie ma prawa do stosowania przemocy, bo ta jest przestępstwem- to przesłanie kampanii szkockiej organizacji The Zero Tolerance Charitable Trust pt. Zero Tolerance, która trwała 6 miesięcy na przełomie 1993/1994 roku. Emisja reklam była rozplanowana na 4 etapy – pierwsze 4 kreacje pojawiły się na początku, ostatnie – hasłowe – spinały na końcu cały przekaz. Badania wykazały wysoką efektywność kampanii. Reklamy pojawiły się na billboardach, ulotkach, plakatach (w restauracjach, pubach, bibliotekach i w autobusach) i w lokalnej prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach