Zachowanie piersi
Można przyjąć, że każdy je zna i je lubi i przyzna, że warto je zachować. Mowa o piersiach – głównych bohaterkach spotu reklamowego zrealizowanego do viralowej kampanii przez dwie kanadyjskie organizacje kobiece – Rethink Breast Cancer i Boobyball. Misją obu jest walka z rakiem piersi poprzez dopingowanie kobiet by wykonywały regularnie badania oraz zbieranie funduszy na programy aktywizacyjne i pomocowe. Kampania "Save the boobies" pokazując, jak pożądaną częścią ciała jest biust, informuje, że rak piersi to najczęstsza – wśród innych nowotworów – przyczyna śmierci kobiet w wieku 20-49 lat. Przypomina o zbliżającym się październiku – miesiącu walki z rakiem piersi.
Reklama jest pomysłem Aliyi-Jasmine Sovani z organizacji Boobyball, która film współreżyserowała i zagrała w nim rolę główną.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu